توضیحات

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل نجفی

ترولی کانتر گرم با گرمخانه سیار

ترولی کانتر گرم با گرمخانه سیار

ترولی کانتر گرم با گرمخانه سیار جزو تجهیزات سرو غذا در آشپزخانه های صنعتی می باشد که جهت گرم نگه داشتن مواد غذایی هنگام سرو مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت پیک استیل تولید کننده انواع تجهیزات رستوران ، کترینگ ، فست فود و تالارهای پذیرایی می باشد که تمامی محصولات خود را با استفاده از ورقه هایی از جنس استیل درجه یک با کیفیت عالی و طراحی زیبا به قیمتی بسیار منصفانه به مشتریان خود عرضه می کند. یکی از این محصولات تهیه شده در پیک استیل ترولی کانتر گرم با گرمخانه سیار می باشد که امکان سفارشی سازی آن با توجه به نیاز مصرف کننده در پیک استیل مقدور می باشد.

ترولی کانتر گرم با گرمخانه سیار از ملزومات آشپزخانه های بزرگ و صنعتی می باشد که جهت گرم نگه داشتن غذا هنگام سرو در سالن های غذا خوری مناسب می باشد.

طریقه ی گرم نگه داشتن غذا در این ترولی به گونه ای است که ترولی کانتر گرم با گرمخانه سیار دارای یک لگن یا محفظه ای برای نگه داری آب گرم است که بن ماری های حاوی مواد غذایی داخل آن قرار می گیرد و به وسیله بخار آب گرم داخل لگن ، غذا گرم نگه داشته می شود.

مشخصات فنی

اسکلت و بدنه  ترولی گرم با گرمخانه سیار از پروفیل 40*40 استیل 304  ضد زنگ ساخته شده اند. ترولی کانتر گرم سیار

این نوع ترولی ها دارای المنتی در قسمت زیرین دستگاه می باشد که المنت ها دارای ترموستات و ترموکوبل که با قابلیت تنظیم دما قادر است به صورت اتوماتیک دمای داخل بن ماری های حاوی غذا را تنظیم کند.

جهت حرکت و استفاده راحت ترولی گرم سیار هنگام پخش غذا برای این دستگاه کاربردی چهار چرخ روان و مقاوم در نظر گرفته اند. این چرخ ها از جنس دایکا هستند و در اکثر مدل های ترولی  برای حرکت سهل و آسان بر روی تمامی سطوح از چرخ های سایز 20 و برای مواردی که فقط برای سطوح مرطوب استفاده می شود از چرخ های با سایز 10 استفاده می شود. در ترولی گرم سیار جهت محرک بودن و کنترل آن بر روی دو چرخ آن ترمز تعبیه شده است.

این ترولی با کیفیت دارای سه بن ماری با عمق 20 سانتی متری می باشد که گنجابش بالایی دارند و حجم مناسبی از مواد غذایی را در خود نگه می دارند.

مزایا

استفاده از ترولی گرم با گرمخانه سیار در رستوران های صنعتی مانند تالارهای پذیرایی ، بیمارستان و هتل ها که زمان پخت غذا و سرو آن طولانی می باشد ، بسیار کاربردی می باشد. از مزایای استفاده از این ترولی می توان به حفظ کیفیت و گرم نگه داشتن غذا هنگام سرو اشاه کرد.ترولی کانتر گرم سیار

با توجه به اینکه تمامی بدنه و اسکلت این ترولی باز جنس استنلس استیل 304 ضد زنگ می باشد ، با گذشت زمان و استفاده از این ترولی در محیط مرطوب هیچ گونه پوسیدگی در دستگاه به وجود نمی آید. همچنین از نظر بهداشتی بسیار مطلوب می باشد چون به راحتی قابل شستشو وضدعفونی می باشد.

از مزایای دیگر استفاده از ترولی گرم سیار می توان به تنظیم درجه دما و گرم نگه داشتن غذا به صورت اتوماتیک نام برد.

گروه صنعتی پیک استیل تامین کننده انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از جمله این محصول در اندازه های مختلف می باشد.

محصولات دیگر: ترولی معمولی

برای سفارش و اطلاع از قیمت با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۵۹۰۳۶۵۳

۰۹۱۹۹۵۳۵۵۲۰

۰۲۱۵۶۳۳۰۸۵۰