توضیحات

سینک دو لنگه شستشو

یکی از ملزومات آشپزخانه صنعتی  برای شستن ظروف سینک دو لنگه شستشو می باشد که در متن زیر به طور کامل در مورد آن توضیح می دهیم.

پیک استیل به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی آماده ارائه سینک های شستشو مخصوص آشپزخانه های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان می باشد.

یکی از تجهیزات بسیار ضروری و لازم هر آشپزخانه ی صنعتی سینک دو لنگه شستشو برای شستن میوه و سبزیجات و شستن ظروف می باشد. سینک های دو لنگه در آشپزخانه های بزرگ با توجه به حجم کاری بالا در اندازه های بزرگ تر و لگن های عمیق تر و همچنین از جنس با استحکام بالاتر ساخته می شوند.

در پیک استیل با رعایت استاندارد های فنی سینک های دو لنگه شستشو را جهت داشتن مقاوت بالا ، تحمل وزن زیاد و حفظ بهداشت محیط ، با بهره گیر از مواد مرغوب به صورت کاملا استیل می سازند.

مشخصات سینک دو لنگه شستشو پیک استیل

سینک دو لنگه پایه دار شستشو مناسب برای آشپزخانه های صنعتی و فست فود ها و آشپزخانه ی هتل ، تالارهای پذیرایی و بیمارستان ها می باشد.

رویه سینک دو لنگه شستشو جهت داشتن مقاومت بالا از ورقه های استیل 304  خشدار ضد زنگ با ضخامت یک میلی متر ساخته شده است.

این سینک های کاربردی به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه ریزش آبی از اطراف نداشته باشند به منظور همین امر دارای لبه ی پشتی جهت کاربری آسان می باشد. همچنین دارای شیارهایی مخصوص هدایت آب می باشد.

سینک دو لنگه شستشو دارای پایه های مستحکم  پیچی و قابل تنظیم ارتفاع از جنس استنلس استیل می باشد و در قسمت زیر لگن ها مجهز به طبقه پاتروکی برای قرار دادن ظروف بر روی آن می باشد.

قسمت لگن سینک های صنعتی  دارای عمق بیشتری جهت راحتی شستشوی ظروف در حجم بالا می باشد. اسکلت سینک دو لنگه شستشو از قوطی استیل 40*40 مقام و مستحکم ساخته شده است و توان تحمل وزن بالا را دارد.

مزایای استفاده از سینک دو لنگه شستشو پیک استیل

سینک دو لنگه شستشو با داشتن دو لگن با اندازه مناسب یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات شستشو در آشپزخانه های صنعتی می باشد که به کارگیری این نوع سینک ها مزایای زیادی دارد.

در ساخت این سینک ها از مرغوب ترین و با کیفیت ترین  استیل استفاده شده است و دارای قیمتی کاملا مقرون به صرفه می باشد. سطح رویی سینک کاملا سیقل داده شده تا استیل آن ضد خش شود.

با توجه به استفاده از ورقه های استیل ضد زنگ و ضد خش در بدنه سینک دو قلو شما می توانید با خیال راحت برای مدت زمان طولانی از این سینک جهت شستشوی ظروف در آشپزخانه های صنعتی استفاده کنید و هیچ نگرانی بایت پوسیدگی آن نداشته باشید.

استفاده از ورقه های استیل در ساخت بدنه و سطح رویی سینک کار شستشو و نظافت آن را بسیار راحت کرده است و از نظر بهداشتی کاملا استاندارد می باشد.

از آنجایی که این نوع سینک ها قابل سفارش و ساخت در انواع اندازه و ابعاد می باشند برای استفاده در تمامی مکان ها مناسب می باشند.

شرکت پیک استیل با بهره گیری از جدیدترین فن آوری ها و تجهیزات انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از جمله سینک دو لنگه شستشو را با بالاترین کیفیت می سازد.

سینک دو لنگه کابینت دار

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل نجفی برای سفارش و مشاوره رایگان با شماره  ۰۹۱۲۵۹۰۳۶۵۳ تماس حاصل فرمایید

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل نجفی

سینک دو لنگه شستشو

شماره تلفن تماس : ۰۹۱۲۵۹۰۳۶۵۳ 09199535520 – 02156330850 آدرس گارگاه: تهران ، جاده قدیم ساوه،جاده شهریار، شهرک زواره ای ، سامان3، پلاک 23