توضیحات

اجاق گاز گریل فردار

اجاق گاز گریل فردار یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و فست فودها می باشد. جهت آشنایی بیشتر با آن مطلب زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

گروه صنعتی پیک استیل تامین کننده انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در انواع مدل ها و اندازه ها بر اساس سفاش مشتریان می باشد. اجاق گاز گریل فردار یک اجاق گاز سه کاره و کاربردی با کیفیت بالا می باشد که مناسب برای استفاده در اشپزخانه های بزرگ ، کترینگ ها ، هتل ها و فست فودها می باشد.

اجاق گاز گریل فردار در قسمت راست گاز دارای دو شعله محکم  و مقاوم برای پخت و پز خوراک و خورشت ها از جنس چدن و یک صفحه چدنی در قسمت چپ گاز برای گریل می باشد که از این قسمت برای سرخ کردن و گریل گوشت ، استیک و همبرگر با کیفیت و سرعت بالا استفاده می شود. فر این اجاق گاز در قسمت زیرین شعله و صفحه گریل قرار گرفته است که برای پخت پیتزا و دم کردن برنج مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس بدنه اجاق گاز گریل فردار از استیل خشدار می باشد. قسمت رویه گاز با ورقه های استنلس استیل 304 خشدار پوشیده شده است و قسمت فر آن با ورقه های گالوانیزه در ضخامت یک میلی مترساخته شده است.

مشخصات فنی اجاق گاز گریل فردار

اجاق گاز گریل فردار یکی از کاربردی ترین و با کیفیت ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که همزمان قابلیت انجام سه کار را دارد.

جنس جداره بیرونی اجاق گاز گریل فردار از ورقه های استیل با ضخامت 8/0 میلی متر و قسمت رویه آن از جنس استنلس استیل می باشد. این اجاق گاز با دوام دارای چهار پایه ثابت از جنس استنلس استیل به صورت ثابت و چهار پایه پلاستیکی نشکن قابل تنظیم می باشد.

دستگیره تنظیم شعله ها از جنس باکالیت محکم می باشد. شعله های اجاق گاز گریل فردار ترموکوپل دار هستند که ایمنی فوق العاده ای را به آن می بخشد و در صورت خاموش شدن شعله بر اثر باد و یا سر رفتن غذا جریان گاز به صورت خودکار قطع می شود.

قسمت فر اجاق گاز گریل فردار داری دو درب بازشو به صورت دوجداره  است. جداره خارجی از استنلس استیل خشدار و جدار داخلی و کف از ورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلی متر ساخته شده است.

کف قسمت فر این اجاق گاز با آجرهای نسوز پوشیده شده است که برای طبخ غذاهای صنتی بسیار کاربردی می باشد.

مزایای استفاده از اجاق گاز گریل فردار

اجاق گاز گریل فردار یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه های بزرگ و صنعتی می باشد که  با توجه به قابلیت های فوق العاده و کیفیت بالای پخت آن در هتل ها و بیمارستان ها و فست فودها قابل استفاده می باشد.

این اجاق گازعلاوه بر سه کاره بودن دارای طراحی و ابعاد مناسب برای تمامی مکان ها می باشد.

این اجاق گاز بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و کار با آن بسیار راحت می باشد ، همچنین قابلیت تمییز کردن و نگهداری از آن راحت است.

لازم به ذکر است که گرما در تمام قسمت های صفحه چدنی گریل به صورت یکنواخت پخش می شود.

گروه صنعتی پیک استیل تامین کننده انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در انواع مدل و اندازه بر اساس سفارش مشتریان می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت و سفارش با شماره ۰۹۱۲۵۹۰۳۶۵۳ تماس حاصل فرمایید