یخچال زیر گریل شش کشو

یخچال زیر گریل شش کشوتجهیزات آشپزخانه استیل نجفی

یخچال زیر گریل شش کشو

برای اطلاع از قیمت و سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

09125903653

09199535520

02156330850

آدرس کارخانه : تهران . اتوبان ساوه . خروجی جاده شهریار . شهرک صنعتی زواره ای . صنعت 7 پلاک 31

توضیحات

یخچال زیر گریل شش کشو

یخچال زیر گریل شش کشو برای استفاده در جاهایی که فضای زیادی مورد نیاز است مناسب می باشد ، جهت آشنایی بیشتر با این نوع یخچال متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

یکی از محصولات بی نظیری که در شرکت پیک استیل طراحی و ساخته شده است ، یخچال زیر گریل شش کشو می باشد که با توجه به جادار بودن آن ، برای رستوران ها و فست فودی ها بسیار مناسب می باشد.

استفاده از این یخچال همچنین برای پیتزا فروشی ها و آشپزخانه ها نیز بسیار عالی می باشد و با دسترسی سریع و آسان به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این یخچال ها با توجه به گنجایش بالای آن ها ، در فست فودها و آشپزخانه های صنعتی برای تهیه انواع پیتزا و ساندویچ مورد استفاده قرار می گیرد.

پیک استیل برترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد و برای جاهایی که فضای کافی برای گذاشتن یخچال ایستاده را ندارد این نوع یخچال را تولید کرده است. در شرکت پیک استیل ، یخچال زیر گریل شش کشو با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود.

مشخصات فنی یخچال زیر گریل شش کشو

جداره بیرونی و داخلی یخچال زیر گریل شش کشو از استیل خشدار به ضخامت 8/0 میلی متر ساخته شده است. این یخچال کاربردی همچنین دارای شش کشو با اندازه ی استاندارد می باشد که دارای رویه ای از جنس استنلس استیل خشدار است.

این مدل همچنین دارای پایه های استاندارد است که آن را برای تمیز کردن و سرویس دهی بسیار آسان تر می کند . طراحی داخلی این یخچال به گونه ای است که می توان مقدار زیادی مواد غذایی را داخل آن قرار داد. لازم به ذکر است که ابعاد این یخچال استاندارد است و آشپزها هنگام استفاده از آن به هیچ وجه اذیت نمی شوند.

نمای بیرونی کابینت و قسمت پایین از استنلس استیل ضد زنگ ساخته شده اند. هر کابینت با 2 عایق پلی اورتان فوم در محل ضخیم عایق بندی شده است تا بتواند ضمن کنترل حداکثر انرژی و یکپارچگی ساختاری ، کنترل دما را بهینه کند.

شرکت پیک استیل از تجربه بالایی در زمینه ساخت انواع یخچال های صنعتی برخوردار است و برای ساخت آن ها از تجهیزات مدرن و مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند.

مزایای استفاده از یخچال زیر گریل شش کشو

برای دسترسی راحت و سریع به مواد غذایی ، این یخچال زیر گریل کاربردی دارای شش کشو می باشد. این یخچال کاربردی طوری طراحی شده است که آشپز بتواند به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را در آن نگهداری کند.تجهیزات فست فود

این یخچال مجهز به سیستم برودتی یکنواخت هوا می‌ باشد و به گونه ‌ای طراحی شده است که خوراکی ها را مدت زمان بیشتری نگه می ‌دارد. ابعاد این دستگاه استاندارد می باشد و  به طوری که برای هر آشپزخانه‌ ای مناسب می باشد.

دسترسی آسان به مواد غذایی بدون از بین رفتن فضای با ارزش در آشپزخانه از مزایای این نوع یخچال ها است. درب های آن نیز دارای ویژگی باز شدن کامل هستند ، بنابراین می توانید به راحتی مواد غذایی را در آن قرار دهید.

از دیگر مزایای این یخچال این است که بسیار مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارد و کار با آن راحت است.

گروه صنعتی پیک استیل تامین کننده انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از جمله یخچال زیر گریل شش کشو در انواع مدل و اندازه بر اساس سفارش مشتریان می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال زیر گریل شش کشو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.